vrijdag 19 december 2014

Running #Let's run!

Vanaf nu ga ik een nieuwe categorie gebruiken voor mijn blogberichten, namelijk: 'Running'.
Door het meedoen aan de challenge van girlslove2run (www.girlslove2run.com) genaamd #DOcember, oftewel het hardlopen van totaal 70km verdeeld over de maand december, ben ik weer helemaal into running om het maar zo te noemen.
Vóór december was ik de motivatie hiervoor zo goed als kwijt en mijn buikklachten hielpen er ook zeker niet aan mee. Nu het beter met me gaat en deze challenge voorbij kwam, heb ik gelukkig de lol van het hardlopen weer gevonden!
Op dit moment heb ik 33,5 van de 70 kilometer gelopen, waarbij ik al veel grenzen weer verlegd heb op gebied van afstand en snelheid. Heerlijk voelt dat weer! Nadeel is alleen wel dat ik blessuregevoelig ben en daar nu even mee moet oppassen!
Iets anders wat mij ook weer zo into running maakt, is de start van de Girls love 2 run - runningcrew Rotterdam! Samen met 6 andere Rotterdamse meiden ben ik druk met het organiseren van de eerste run die op 12 januari om 19.30 zal gaan plaatsvinden! Deze run zal een window-shopping run worden waarbij we van etalage naar etalage gaan. Een run van ± 5km waarbij er tussenstops zijn, waardoor het erg toegankelijk is voor iedereen!
Aan het einde van de run volgt er een healthy drink + bite bij Runnersworld Rotterdam Centrum!
Mocht het je dus leuk lijken om met ons mee te gaan hardlopen, kijk dan eens op:

Facebook: https://www.facebook.com/GirlsLove2RunRotterdam?fref=ts
Facebook evenement: https://www.facebook.com/events/495008407308056/?ref_newsfeed_story_type=regular
Instagram: @girlslove2runrotterdam

Ook voor meer informatie kun je daar terecht, of stuur mij een berichtje (healthytummytime@gmail.com /facebook/instagram)

Run baby run!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten