zondag 13 september 2015

BBG week 1 & 2

Iets later dan gepland een volgende update van project BBG! Inmiddels zit week 1 erop en ook aan week 2 komt alweer een einde. Helaas heb ik deze 2e week grotendeels ziek, zwak en misselijk doorgebracht met als klap op de vuurpijl nog een flinke keelontsteking sinds vrijdagavond!
Kortom, ik lig nu al voor de 2e dag op rij in mijn bed en hoop dat ik heel snel weer opknap want hier ben ik niet voor gemaakt. Niemand gok ik, maar je moet 't wel heel bont maken om mij 2 dagen in bed te kunnen houden. Daar kan ik als bezig bijtje, me niet zo goed mee vermaken (oké, Netflix marathons zijn ook weleens lekker). Maar hopelijk kan ik in de loop van de dag nog even een frisse neus ophalen in de buitenlucht, doet me vast goed! 
Ik heb besloten om (mocht ik me goed genoeg voelen) maandag opnieuw week 2 te doen van de bikini body guide, aangezien ik hier nauwelijks wat van heb kunnen uitvoeren. Op deze manier hoef ik geen schuldgevoel te hebben en geef ik mijn lichaam gewoon de tijd om van deze virus-aanvallen te herstellen. 
                                                                                                                                  
Vol trots heb ik wel de 1e week BBG voltooid... hiervan een kort overzichtje!

Training
2 Resistance trainingen (legs&cardio en arms&abs) - ze vielen niet mee... vooral de arms&abs! Ik werd geconfronteerd met het feit dat ik toch echt wat spieren moest gaan kweken in die armen.
1 Rdam workout - dit was een pittige, al na de warming-up kon je me opvegen en deze training heb ik nog 3 dagen mogen voelen!

3 LISS workouts - ik heb 2 rondes bewust gelopen als LISS, 37 min (3.8 km) en 54 min (4.5 km) en daarnaast ben ik nog 1 dag wezen shoppen waar ik wel degelijk te nodige kilometers afgelegd heb ;)
Voeding
Ik heb vanaf donderdag mijn voeding aangepast, een maximum aantal calorieën toegepast en daar heb ik me de hele (rest van de) week braaf aan gehouden!

Voortgang
Precies 1 week later was ik al 1 kg gewicht verloren en zat ik vol goede moed om aan week 2 te beginnen. 

                                                                                                                                   
Vandaag ga ik me bezig houden met slapen, series kijken en hopelijk nog even van de buitenlucht genieten... zodat ik hopelijk morgen weer een beetje beter ben (en ik dus stiekem weer verder kan met BBG)!

Geniet van jullie zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten