woensdag 19 november 2014

Small changes, still the same!

Zoals te lezen was via Facebook, ben ik vanavond aan de slag gegaan met een aantal veranderingen...
Ik zat namelijk al een paar dagen te bedenken of ik de naam 'FODMAP experience' wel geschikt genoeg vond voor mijn blog. Ik begon hierover te twijfelen omdat ik het bijhouden van deze blog zo leuk vind, dat ik hier na het volgen van het FODMAP dieet (duurt nog wel eventjes...) zeker mee door wil gaan. 
Nu vond ik de naam FODMAP experience een beetje "beperkend" voor de inhoud van mijn blog, omdat ik in het vervolg ook graag de ruimte wil hebben om wat bredere onderwerpen te gebruiken. Ik kan niet precies noemen wat ik daarmee bedoel omdat ik dat nog niet helemaal weet... maar toch had ik daar de behoefte aan!

Daarom bedacht ik deze nieuwe naam:

'Healthy Tummy Time'

De gedachte hierachter is boven alles: het FODMAP dieet en mijn ervaringen daarmee. Dus voor de huidige lezers verandert er helemaal niets! Maar niet alleen dit dieet kan zorgen voor een 'healthy tummy', dus vandaar dat ik het op deze manier wil gaan aanpakken!
Kortom, de naam is iets algemener maar de berichten worden nog steeds op dezelfde laptop met liefde en vol enthousiasme getypt! 
Hopelijk kunnen jullie je hier ook in vinden en blijven jullie me met plezier volgen.

Veel liefs, 

Madelon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten