woensdag 24 december 2014

Update #Feestdagen

En toen was het Kerst! 
Heerlijke periode van gezelligheid, familie, vakantie en lekker eten. 
Ik zag er in eerste instantie een beetje tegenop aangezien ik wil kunnen genieten, maar dan het liefst zonder buikpijn natuurlijk. Gelukkig heb ik met mijn moeder het hele kerstdiner doorgenomen en heb ik bij alles aangegeven wat ik wel en niet mag en zo zal er morgen ook voor mij een lekker kerstdiner op tafel komen te staan. Nu dat geen probleem meer zal zijn (of in ieder geval zo beperkt mogelijk), kan ik optimaal genieten van de kerst! 
Ook heb ik voordat ik naar mijn ouders vertrok voor deze dagen wat ontbijt-dingen/tussendoortjes gebakken zodat ik daarmee ook niet in de problemen kom. 
Ongetwijfeld zal het moeilijk worden om allerlei verleidingen te weerstaan want hier thuis houden ze wel van lekker eten... zo zeg ik op dít moment 'nee' tegen een heerlijke zelfgemaakte kwarktaart. Het is de buikpijn gewoon niet waard!
Eén van de dingen die ik heb gebakken heb is bananenbrood. Het was de eerste keer dat ik dit maakte en smaakte heerlijk! Het recept hiervan zal zo snel mogelijk volgen op mijn blog. 
Vanaf volgende week ga ik beginnen met herintroduceren (zolang ik geen klachten heb aan het einde van de week), spannend dus! 



Voor nu wil ik jullie allemaal een hele fijne kerst wensen en alvast een fantastisch 2015! 

Hopelijk tot ziens op mijn blog!

- Madelon van Horik -  email: healthytummytime@gmail.com - Instagram: @madelonvanhorik - facebook: healthy tummy time - 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten