zondag 26 april 2015

Running # "Trainings" week 4

Trainingsweek 4. Niet echt een toepasselijke naam voor een week waarin rust centraal stond (voor het hardlopen dan). Verder was het een drukke, chaotische week met o.a. 2 nachtdiensten die zorgden voor de ultieme verstoring van alles wat maar een ritme heeft normaal. 
Ik heb gedurende deze week me goed gehouden aan de voorgeschreven rust + medicatie. Afgelopen vrijdag heb ik nieuwe hardloopschoenen aangeschaft bij Runnersworld Rotterdam Centrum en zeg eerlijk, wat een beauties! :D


Uiteraard kon ik het niet laten om ze even te testen en als compromis met mezelf (& fysio in mijn achterhoofd) heb ik een klein rondje om het park gerend van 2km. Haha en ik ging als een malle (voor mijn doen)! Vaak heb ik een comfort-tempo van 6:10, waar ik gewoon lekker op door loop maar deze 2km liep ik in 10:17 (tempo à 5:09). 
De rest van de week neem ik ook rust en voor volgende week heb ik zowaar groen licht om eens los te gaan voor de 10km run! Dus ik heb even mijn agenda doorgespit en de runs tot 16 mei ingepland zodat er hopelijk nog een succesvol einde komt aan deze missie!


Let's do this! Ik hoop dat mijn scheenbeen me niet (weer) in de steek laat en ik deze fantastische run net als vorig jaar weer mag ervaren. Can't waitttt to rock Amsterdam! :)

Wie is er nog meer bij 16 mei? 

#WERUNAMSTERDAM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten