woensdag 13 mei 2015

Running # Trainingsweek No.6

Een hectische, drukke week was dit. Ik gunde mezelf daarom ook een hoop rust na de 10 kilometer run van de week ervoor en naast een danceworkout bij RDAMgym voerde ik slechts enkel een yoga routine uit en bleef het verder rustig. Op zondag besloot ik weer eens voor een run te gaan, 1 van de laatste voor aankomende zaterdag tijdens We run AMS van Nike. Op de planning stond 8 kilometer, ik dacht.. dat moet lukken, de week ervoor knalde ik er 10 uit dus die 8 moet ook wel lukken. Maar helaas, dit werd een zware teleurstelling.
De eerste kilometer begon al moeizaam, nu heb ik dit vaker dus ik hoopte dat ik het nog wel los zou lopen. Helaas volgden hierop alleen maar meer moeizame meters en elke stap voelde ik me minder blij. Uiteindelijk heb ik slechts 4 kilometer af weten te leggen en heb ik zelfs moeten wandelen tussendoor. Nou de moed zakte wel in mijn schoenen!
Mijn benen wilden niet, ze deden overal pijn waar ze pijn konden doen en ik leek overal spierpijn te hebben. Geen succes dus! Slechte generale is goede finale dan maar? 
Deze week houd ik rust tot aan zaterdag, op wat yoga na zal ik mijn lichaam niet teveel belasten in de hoop dat ik zaterdag helemaal fit ben om de 10 kilometer te gaan knallen!

Hoe dan ook, ik heb er zin in. Ik ga 'm lopen, no matter what!
Op naar zaterdag! :)

#WERUNAMSTERDAM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten