zondag 10 mei 2015

Sugar - I'm gonna kick your ass

Lange tijd heb ik me niet bezig gehouden met het eten van suiker. Eerder deed ik dit wel al eens, maar ik moet zeggen.. de laatste weken, of nouja.. maanden, had ik er geen energie/zin/tijd voor om me ook daar nog eens mee bezig te houden. 
Dit is echter sinds enkele dagen alweer aan het veranderen en uiteindelijk heb ik samen met mijn moeder en zusje besloten het roer weer eens even om te gaan gooien.
Uit mijn vorige ervaring met het eten van (veel) minder geraffineerde suikers, heb ik gemerkt dat ik me toen een stuk beter voelde dan nu. Ik zat beter in mijn vel, voelde me energieker en had het idee alsof ik de wereld aan kon. Op dit moment heb ik dat soort dingen een stuk minder en daar baal ik van. Ik wil dat terug! 
Vandaar dat ik besloten heb om vanaf morgen Cold Turkey, zoals men dat noemt, te beginnen met het nuttigen van een stuk minder geraffineerde suikers dan ik de laatste maanden deed.
Ik ben zelf van mening dat een suikervrij leven niet voor mij geschikt is, of hoe dan ook... voor nu echt een stap te ver is. Ik weet ook niet of ik daar wel heen wil. Maar het eten (en drinken) van een stuk minder geraffineerde suikers om me beter te voelen, ja.. dat lijkt me wel een strak plan! Ieder zijn eigen mening natuurlijk.
Komende tijd zal ik dan ook ongetwijfeld artikelen schrijven die hiermee te maken hebben, hoogstwaarschijnlijk beginnend met afkickverschijnselen... want die ken ik nog wel van de vorige keer. Maar at the end is dat het zeker waard naar mijn mening!

Let's begin, tomorrow!

#sugarkickyourass

Geen opmerkingen:

Een reactie posten