zondag 7 juni 2015

FOOD Heaven # Swanmarket Rotterdam

Vandaag was de Swanmarket in Rotterdam, heel dicht bij mijn huis in het Museumpark. Reden genoeg om daar samen met een vriendinnetje maar eens een kijkje te gaan nemen!
Ik wist niet zo goed wat ik me erbij moest voorstellen, had een beetje een hippie-achtige voorstelling hierbij, maar ik had het mis!
Boven alles... het is echt een foodheaven, echt niet te geloven. Zoveel lekker eten op één terrein! Ik bleef keer op keer weer iets anders lekkers tegenkomen waarbij het water me in de mond liep. 
Heerlijke kokos-macronen met witte chocolade, chocolade truffels, heerlijke tapenades, broden, kaas... echt van alles heb ik geprobeerd. En tja, alles smaakte zó goed!
Gelijk wat lekkere dingetjes ingeslagen en daarna samen met m'n vriendinnetje genoten in het park van het zonnetje en al het lekkers! - Living the good life -



Kijk en geniet.






Maar naast al dat onwijs lekker eten kun je je er ook prima vermaken met sieraden, kleding, home-accessoires... je kunt het zo gek niet bedenken. En boven alles, iedereen die daar staat is zo enthousiast over zijn/haar eigen producten, heel tof om te zien!
Het is onwijs gevarieerd en wel echt een fancy plekje om eens heen te gaan. Reken maar dat je er enthousiast van wordt! 




Kortom, de Swanmarket is wat mij betreft echt een aanrader om eens een kijkje te nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten