zondag 19 juli 2015

Welcome back running shoes

Eindelijk. Het is bijna vakantie voor me! De afgelopen maand(en) hebben me echt overladen met drukte, werk, studie en allerlei andere bezigheden. Dit zorgde er niet alleen voor dat ik niet heb kunnen bloggen maar ook dat ik me maar heel beperkt heb kunnen bezig houden met mijn voeding en sporten. Nu is het ook zo dat ik lange tijd niet heb mógen hardlopen vanwege mijn blessure (shinsplints + daardoor ontstaan botvliesontsteking). 
Inmiddels heb ik sinds zo'n 2 à 3 weken weer groen licht gekregen van mijn fysio om te gaan hardlopen. Zo liep ik tijdens het Girlslove2run Rotterdam event van 6 juli mijn eerste pijnvrije kilometers. Wat was dat weer heerlijk! Maar aan de andere kant viel het me ook ongelofelijk zwaar.
Ik had al weken, zeg liever maanden niet/nauwelijks gesport. In ieder geval niet hardgelopen... en ja, dat was te merken. Die spiertjes waren het niet meer gewend.

En nu vandaag, met nog een paar dagen te gaan tot mijn échte ZORGELOZE vakantie begint... liep ik mijn 2e rondje. 2 hele kilometers werden het in 12,5 minuut. Nee, niet echt iets om trots op te wezen aangezien ik op 16 mei nog een PR liep op de 10km afstand met 1:01:24. Ja, das andere koek maar ik moet nu vooral vooruit gaan kijken en focussen op de vooruitgang die ik hopelijk weer kan gaan boeken. Hopelijk laat mijn lichaam me voorlopig niet meer in de steek!

Let's run baby run
                                                                                                                                                                               
Facebook: link
Instagram: @healthytummytime

Geen opmerkingen:

Een reactie posten